08.09.2015 r. Rozpoczęliśmy projekt A.Lindgren podpowiada, jak zachować się wypada | |
![]() Szanowni Rodzice. W tym roku szkolnym, przygotowując się do zjazdu szkół im. Astrid Lindgren, pragniemy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zachowanie uczniów. Rozpoczęliśmy projekt Astrid Lindgren podpowiada, jak zachować się wypada. Nasza praca i osiągnięcie dobrych efektów w tym obszarze jest możliwe tylko dzięki współpracy z Państwem. Uczniowie wraz z wychowawcami przygotowali już klasowe regulaminy oparte o zasady dobrego wychowania. 8 września przedstawiono je na forum szkoły. Uczniowie uroczyście przyrzekli, że będą je przestrzegać. Zdajemy sobie sprawę z szybkiego postępu techniki, z którego korzystamy my i nasze dzieci. Chcielibyśmy jednak zachęcić młode pokolenie do ograniczenia czasu przy komputerze i z komórką w ręce. Dlatego proponujemy inny sposób spędzania czasu wolnego od zajęć lekcyjnych, przede wszystkim podczas przerw, jak również w czasie przebywania uczniów w świetlicy szkolnej. Pragniemy powrócić do gier i zabaw znanych każdemu kilkanaście lat temu. Służy temu wprowadzona od września 2015 roku w naszej szkole innowacja pedagogiczna. Nauczyciele przedstawią dzieciom wachlarz gier planszowych i zabaw ruchowych. Zachęcamy rodziców oraz dziadków do dzielenia się wspomnieniami z własnego dzieciństwa i włączenie się do wspólnej zabawy. Z propozycjami, pomysłami prosimy zwrócić się do p. Lidii Mydlak. W związku z wyżej wspomnianą innowacją zwracamy się do Państwa z prośbą, aby dzieci nie przynosiły do szkoły komórek. W razie potrzeby uczniowie mogą skorzystać z telefonu w sekretariacie szkoły. Mamy nadzieję, że wspólnie uda nam się osiągnąć zamierzone cele i zrealizować zaplanowany projekt. Dyrekcja wraz z Gronem Pedagogicznym PS 1. Nie zabieramy komórki do szkoły. 2. Przyniesioną do szkoły komórkę uczeń może oddać wyłączoną w depozyt w sekretariacie. 3. Jeśli nauczyciel zauważy komórkę, to wyłączoną odbierze uczniowi i złoży w depozycie w sekretariacie. 4. Komórkę odbiera rodzic, potwierdzając podpisem. | |
Powrót |